onsdag 2. august 2017

DT Bikuben: Brettekort med Maja Design

Hei, 
Dette konfirmasjonskortet har jeg laget til Bikuben bloggen i dag. Det er umulig å ikke bli inspirert av den lekre nye  Denim & Friends kolleksjonen fra Maja Design. Det er neste slik at papirene er nok i seg selv. Men jeg måtte jo få inn et fargelagt motiv- selv om det ble inni kortet. 

Slik ser kortet ut foran. Ideen til bretten fant jeg HER.

Når kortet åpnes ser det slik ut, jeg har pyntet med noen dies og et fargelagt motiv. 

Motivet fra the greeting farm er fargelagt med følgende copics:
Hud: E13-11-21-000
Hår: E25, YR23, Y21, E50
Blått: B99-97-95-93-91
Hvitt: W7-3-1-00
Gulv: W5-3-1-00




Håper du fikk litt inspirasjon. Du finner link til produktene jeg har brukt under her.
Ha en fin sommerdag! 

Klem

LagreLagre

Ingen kommentarer: