fredag 9. september 2016

Now and then- Copic før og nå!

Vi fortsetter feiringen av Copic Marker Norges 5 årsdag! 
I dag er det jeg som skal vise frem noe jeg har laget med flere års mellomrom. 
Det er morsomt å se hvordan fargeleggingen har utviklet seg.
Når jeg holder kurs sier jeg alltid at man må sammenligne seg med seg selv og ikke med andre! Og det er jo litt moro da! 


Her er Magnolia motivet "Twins"med 4 års mellomrom. 
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår1: E57-55-53-51, Hår 2: E25, YR24-18, Y21-Y11
Kjoler: R85, RV34-32-10-00
G99, YG67-63-61
Skygge: W5-3-1-00


Dette var et av mine aller første bloginnlegg, 
jeg var superfornøyd med både kort og motiv den gangen :) 

I dag er stilen mer detaljert, selv om jeg gjør mye av det samme. Jeg har øvd meg mye på folder og naturlig hår, og elsker å fargelegge med nolines teknikken. Jeg bruker også de mørkere tusjene mye mer, selv når jeg fargelegger lyst og dust. 

Håper du er med på feiringen vår hos Copic Marker Norge

Klem


 

Ingen kommentarer: