onsdag 31. august 2016

DT Bikuben: En siste smak av sommer

Hei. Her er ukens kort for Bikuben bloggen. Sommeren er på hell, men noen fine soldager gjør at den fortsatt er litt i luften. Så jeg benytter anledningen til å vise frem enda et sommerlig kort, med det søte Magnolia- motivet Salute Tilda

Hi Crafty friends. Here's my DT card for the Bikuben blog this week. I have masked and inked up some of my old favorite Magnolias. 

Jeg fant malen til denne morsomme bretteteknikken, Tri-fold-card hos dyktige Norma. Slik ser kortet ut foldet sammen. 
The fold is called Tri - fold -card, and I found the tutorial over at Norma's blog. 

 Jeg har brukt hvit Bazzill som base og dekorert med Bazzill Kraft og Maja Design - Skärgårdsliv Kolleksjon 6x6.


Her har jeg maskert tre magnoliastempler sammen: Salute TildaPier Background og Ocean Map Stamp med Memento ink- desert sand for å få no-lines effekten. 
Jeg har fargelagt med følgende copic tusjer: 
Skin/Hud:E13-11-21-000, R20
Hair/Hår: YR24-26-21, E25
Blue/Blått:B99-37-24-21-
Red/Rødt: R59-46-27-24-20
Wood/Tre: E37-33-31-30-57- 55-53
Grey/Grått:W7-3-1-00
Sky and sea/Himmel og hav: B0000-00, BG000



Her er kortet foldet ut. Tekststemplet er et eldre stempel fra Norsk Stempelblad.
Og her er en liten titt på baksiden av kortet. Jeg har laget et skrivefelt til en personlig hilsen.




Her er materialene jeg har brukt med link til produktene i Bikubens nettbutikk: 
Stempler: Magnolia-  Salute Tilda
Magnolia- Pier Background
Magnolia - Ocean Map Stamp
Puncher:
Circle Punch 1"


I would like to enter the Midweek Magnolias Anything Goes Challenge.

Thanks for stopping by today! 
Håper du fikk litt inspirasjon,
Nyt sensommeren!
Klem fra 

 

2 kommentarer:

Julie P sa...

Love the pretty scene you've created and the card design too. Nicely done, Thanks so much for joining us at Midweek Magnolias xo Julie P

Unknown sa...

There are four things that I love in this card: the shutter trifold card, I really like the coloring, the paper used and the stamps overlap technique. Thank you so much for joining us at Midweek Magnolias challenge, Anna Rita (DT)