søndag 27. mars 2016

God påske/ Happy Easter!

Hi friends, 
Happy Easter everyone! I made an easter card just to get a chance to use this image ande some more of the lovely easter papers by pion design...lol. I guess I will save it for next year and give it away then :) 

Hei,
Riktig god påske! Her er et kort jeg laget bare fordi jeg ville bruke dette nye stempelet mitt og de nydelige påskearkene fra Pion Design...he he. Jeg får spare det til neste år, så kan jeg sende det til noen. Jeg har iallefall kost meg med både tusjer og papir i påsken:) Det fine scrappeværet fortsetter her på østlandet så det blir mer papirkos i dag! 



Copic Colors used:/Jeg har brukt disse copic tusjene: 
Skin/Hud: E13-11-21-000, R20
Eyes/Øyne: B97-95-91
Hair/Hår: E57-53-51-49
Dress: YR23-31-20, Y21, E35
Pink:K R89- 85-83-81
Basket/Kurv: E35-33-31-30
Background/bakgrunn: B60,C3-1
Eggs/Egg: V09-06-04, YG67-63-61, B66-63-60, R83-81


Jeg vil delta i disse utfordringene/I would like to enter the following challenges: 
Sketchy Colors: Gul og Hvit
Live& Love crafts: Signs of spring

Hope you like it! 
Wishing you a great day! 

Crafty hugs, 

 

4 kommentarer:

Veronique sa...

Ja, det er skikkelig scrappevær akkurat nå ;)

Nydelig kort.

Ha en fin 1.påskedag!

Klem!

Cathrine Sandvik sa...

Så flott kort du har laget! Du er en mester med tusjene dine :-)
Tusen takk for at du er med på marsutfordringen til Ett Trykk/ Trykkpressa! Lykke til fra Cathrine -DT

monicas papirhobby sa...

Nydelig kort med et nydelig motiv. Fantastisk fargelegging og nydelige farger sammen og masse lekre detaljer, love it. Takk for at du deltar hos Sketchy Colors.
Monica

Pat K sa...

Beautiful card with lovely colouring. Thanks for playing along with us at Fussy & Fancy. Pat K x