lørdag 5. desember 2015

DT CMN: Julekalender luke 5

Har du fått med deg at hver dag i desember har vi, tradisjon tro, adventskalender på Copic Marker Norge. Hver dag er det ny inspirason fra oss i DT, som kan gi deg ideer til julekort og julegaver og skape julestemning for deg. 

I dag er det mitt prosjekt som gjemmer seg bak luke 5. Jeg har laget et shaker kort med perler. 

Papirene er fra Maja Design, dies fra Memorybox, Punch fra Martha Stewart og Ryher, charmsen har jeg kjøpt på bikuben og motivet er fra Norsk Stempelblad. Jeg har brukt ganske store perler inni shaker kortet. 

Denne søte snømannen er fra Mo's digital pencil. Jeg har brukt følgende Copics:
Snømannen: B0000, B00, B01, C00, 
Skjerf: C5-3-1-00
Lue: B39-37-32-21
Gulerot: R08-YR23-YR08
Bakken: C5-3-1-00
Bakgrunn: B0000-00


Inni har jeg dekorert med mønsterpapir og en dies fra Marianne Design.

Kos deg videre med juleforberedelsene. 

Klem fra, 


3 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det er et kæmpe nydeligt julekort

Karin Dahl sa...

Et koselig julekort og et flott fargelagt motiv:)
Likte godt den snøkrystall rammen du har brukt.
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

KarolineOppeaard sa...

Hei,hva heter det gjennomsiktige arket du har brukt til shaker card`et? Lyst til å prøve meg på shaker card selv, men vet ikke hvor jeg skal få tak i slikt ark. Og må også si at du lager så utrolig mange fine kort!