onsdag 5. august 2015

DT Bikuben- Følg Hjertet ditt

Hi crafty friends! 
Here's my DT card for Bikuben this week. I had lots of fun coloring this lovely image, so many lush details! 

Hei, i dag vil jeg vise dere et bursdagskort jeg har laget for  Bikuben bloggen.  Jeg liker dette motivet så godt fordi det har så mange detaljer som er morsomme å fargelegge. 

Du kan se alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget. Så har jeg sydd med symaskin langs kantene på mønsterpapiret. 
All prodcts used are listed below. I used my sewing machine along the edges.


 Som vanlig stempler jeg med Memento blekk- Tuxedo Black på Holtz Perfect Coloring Paper før jeg begynner å fargelegge med Copic tusjene mine. Fargene jeg har brukt er:
Copic colors used: 
Hud/ Skin: E13-11-21-00, R20 og E92 til kinn (cheeks).
Hår/Hair: E44-43-42-41, til slutt går jeg over med E49 og W7 til det aller mørkeste.
Rosa/Pinks: R89-85-83-81
Grønt/Greens: G99-94-82-21, YG67
Lilla/Purple: BV08, V17-15-12-000, Også her har jeg gått over med W7 for å få til noen ekstra mørke skygger under skjørtekanten.
Background/Bakgrunnen har jeg laget med B60-C00-01, BV20 og Blender


Her ser du maskinsømmen langs kanten, og ikke minst den nydelige postkort charmsen.

Jeg har brukt en liten tag med ett av de små 1inch stemplene fra Norsk Stempelblad. Det er egentlig konfirmasjonsstempler, men de kan jo brukes i mange sammenhenger. Så masse blomster. Jeg fargelegger gjerne hvite blomster med copic-tusjene når jeg ikke har blomster i riktig farge. Her ser du også at jeg har svertet kantene på die-cuts og mønsterpapir med Walnut stain distress ink for å få dem til å stå litt frem og for å skape litt vintage-følelse. 

Takk for at du kikket innom, håper du fikk litt inspirasjon, 
Ha en fin dag videre! 

Thanks for stopping by today! Wising you a wonderful week! 
Crafty hugs, 

 



1 kommentar:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Et aldeles nydelig kort Elizabeth ♥ Og tusen takk for at du viser og lærer bort fargeteknikker. De har hjulpet meg masse.
Klem Elin