torsdag 18. juni 2015

DT Copic Marker Europe: For a lovely young woman!/ Konfirmasjonskort

Hi crafty friends, 
Here's my card for Copic Marker Europe this month. It1s one more confirmation card I made this spring! I used one of the cute Saturated Canary images from Kristas "bunch"-sale and Complete Cardmaking magazine.


I used Maja Design papers and flowers by Wild Orchid Crafts. Dies by Spellbinders and Memory Box and punches by Martha Stewart.
The card design is a small book, I think the fold is called Pop Out Book Card. You can find lots of tutorials on pinterest and youtube. I actually used my Silhouette to cut this out. But ended up adjusting every piece of it and adding things, so next time I will make it from scratch...lol. 
Kortet er laget som en liten bok. Jeg tror det kalles Pop Out Book Card. Du finner tutorials på Pinterest og Youtube. Jeg brukte Silhouetten min til å kutte denne, men endte opp med å forandre på nesten alle størrelser og former, så neste gang tror jeg at jeg skal lage den fra bunnen av. Jeg har limt på bånd under papiret foran og bak slik at "boken" knytes sammen. 

 The image is by Saturated Canary. 
Copic color used: 
Skin/hud: E13-11-21-00, R20. Lips/lepper:  R20, R81
Hair/Hår: E59-57-55-51
Pinks/Rosa: R89-85-83-81, V000
Skirt and bag/Skjørt og bag: BV29-25-23-21, W7
Boots/Sko: E47-44-43-42-41
Background/bakgrunn: B60, C01-00, BV20-21


Here's the inside fold. I used some of the gorgeous Confirmation sentiment stamps from Norsk Stempelblad AS. 
Slik ser kortet ut inni. Jeg har brukt noen av de nydelige konfirmasjonsstemplene fra Norsk Stempelblad på alle sidene på koret. Både de små og de store. Elsker dem- de passer til alt! 

 I made a pocket with a tag on the back to make room for a personal message.
Jeg fant ut at jeg måtte ha med plass til å skrive på, så jeg laget en lomme med tag på baksiden av kortet. Punchen er fra Martha Stewart. 

Hope you like it!

Thanks for stopping by,
wishing you wonderful summer days!


Crafty hugs, 
 

2 kommentarer:

Magda sa...

Very beautiful and creative Elizabeth!!
Wish you wonderful days!!
Magda

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Gorgeous card
great colouring
hugs Tamara