tirsdag 8. juli 2014

Konfirmajsonskort/ Confirmation card with money pocket

Hi peeps, 
I'm spending my days with friends and family, so not much time for crafting these days, but I did bring my markers on holiday, lol. So when we get back home I will have lots of images ready for cards! 

Till then I thought I would show you a card for the june edition of Ett Trykk Magazine. It's made from a tutorial found over at A Stamp Above . Easy and fun to make.

Hei, håper du har en fin sommerferie. Jeg er på ferie med familien og har ikke mye tid til å lage kort om dagen, men copic tusjene er med på ferie, så da har jeg iallefall mange ferdig fargelagte motiver når sommeren er over.
I mellomtiden kan jeg vise dere et kort jeg laget til juni utgaven av Ett Trykk. Tutorial til kortet fant jeg her: A Stamp Above 

The design papers are by Maja Design. Pearls by Papirdesign
Dies are Lacey ovals by Spellbinder and I used an old punch from my drawer for the lace pattern. The beautiful sentiment is by Norsk Stempelblad AS. The Butterflies are Magnolia stamps. 

Mønsterark fra Maja Design. Perler fra Papirdesign
Diesene er Lacey ovals fra Spellbinder og jeg har brukt en gammel punch jeg hadde liggende. det nydelige konfirmasjonsstempelet er fra Norsk Stempelblad AS. Sommerfuglene er Magnolia stempler. 

 The image is Butterfly Princess by Saturated Canary. Colored with Copic markers. Colors used: 
 Motivet er Butterfly Princess fra Saturated Canary. Fargelagt med Copic markers. 
Skin/Hud: E13-11, 00-000, R20 (cheeks), 
Hair/ Hår: E44-43-42-41, 
Dress/ Kjole: C5-3-1-00. 

  Here's the card when you open up. 
Slik ser kortet ut inni.

I added a strip of paper for money or gift card.
Jeg limet på en papirremse til pengegave eller gavekort.


Kortet er til salgs i Epla butikken min HER.

Hope you like it! 
Thanks for stopping by my blog today.

Enjoy your summer! 

Crafty hugs, 
 

  Follow on Bloglovin

1 kommentar:

Ghea sa...

Oh this is so cute and adorable Elizabeth
Hugs Ghea