onsdag 18. juni 2008

Dilla på chabby chic


Det regner, men regnvær er scrappevær, så her er det ingen som klager:) Jeg har fått en ny dille, det må jeg bare si. Her går det i gammelt og slitt og blonder og blomster!!! Denne laget jeg til 5 kampen på Minneriket. Elsker den stilen altså:) Jeg og Rita ramlet innom Bikuben på lørdag, og siden har det ikke akkurat vært scrappetørke!!! Bildene er av Sabine som leser en av Karsten og Petra bøkene sine for meg. Hun er så glad i de bøkene, og lever seg inn i historien med stor iver:o) Takk for at du titter innom, legg gjerne igjen en kommentar:)

9 kommentarer:

Fatima sa...

Så nydelig side du har laget ! Håper å treffe deg og søster på et treff snart.

Rita sa...

My all time favorite. Herlige bilder og nyyyyyydelig side. Om mulig enda flottere IRL. :o)

{ Kristina } sa...

Utrolig flott layout! Chabby Chic er jo så fint. =)

Beate sa...

ÅÅ, så nydelig denne var. Jeg er også en stor fan av vintage/shabby chic.

Sylvi sa...

Hei!

Du kan virkelig chabby chic!!! Fortsett i den gata :)

Takk for i går kveld! Koselig å hilse på :) Jeg er klar for et scrappe treff i Drammensområdet jeg ;)

Lykke til i ny jobb!

Klem

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Hilde sa...

Nydelig!!!

Har noe til deg i bloggen min!!

Linda S. L sa...

fantastisk!! likte utrolig godt det blå mot det duse! du rocker på chabby chic ja!! herlig jente du har :)

Anonym sa...

Kjempe lekker, utrolig fine farger og for noen herlige bilder av snuppa de.

Gro.