fredag 26. oktober 2007

bad blogger....

Det har vært stille på blog-fronten fra meg i det siste. Det er ikke noe i veien med inspirasjonen, det scrappes på høygir her. Jeg og Rita skal holde kurs på NM treff i tønsberg, det blir kjempespennende. Vi scrapper i vei for å forberede og lar inspirasjonen strømme. Det er kjempegøy. Vi skal holde kurs i mini-album- gleder meg veldig!!! Ellers var det skjønt å være på messenachspiel hos Tone påPapertrends Latteren sitter løst, og nina, linn og camilla er absolutt strålende "naboer":)
Jeg har ikke mye å vise frem, for det jeg lager for tiden skal brukes på kurs. Men legger ved en lo jeg lagde på en utfordring i Paris, på PACS. Må bare nevne at jeg for tiden er uten SCANNER og uten SKRIVER, så det gjør sitt for å legge demper på scrapping og blogginh (mange unnskyldninger)...Ha en god helg folkens. jeg lover å komme sterkere tilbake:D

2 kommentarer:

Catrine sa...

Så spennende med kurs! Det kommer til å bli kjempebra - det bare vet jeg! :D
Og nydelig LO! Du er en mester med Pheriphery!
Må forresten kommentere at jeg ble så rørt over å bli nevnt i "intervjuet" ditt på Papirgleder sine kreative sider! Tusen takk!
Ønsker deg en strålende helg! Håper vi ses på treff snart!
*stor klem*

Stine sa...

Spennende med kurs og treff-skulle gjerne vært med på noen av de, men bor nok litt langt unna! Kjempefin LO, lekre papirer du har brukt på den!
Go'helg :)