tirsdag 5. juni 2007

Litt nytt i varmen...

Det er bare så utrolig deilig med sommer!!!! Er liksom forbauset- for hvor kom den fra? Spiller egentlig ingen rolle for den er her og det er bare å nyte... blir ikke så mye scrapping kanskje, men teller dagene til helgetreff i tønsberg nå. Det skal bli så GØY!!! Holder for det meste på med konkurransebidrag (YES, jeg kom til finalen i scraplifcup på papirgleder.no!!!- første gang jeg har kommet så langt i en konkurranse *litt stolt og sjokkert*) og bidrag til Vi scrapper, men legger ved noen bilder av et minialbum-bursdagskort jeg lagde til svigermors 60 års dag. Det var iallefall vellykket!



4 kommentarer:

Anne sa...

Her i denne bloggen harjeg faktsik aldri vært på besøk så da må jeg jo legge igjen litt spor! utrolig mange flotte lo'er du har laget, men i dette siste innlegget her så ser jeg bare kryss der som det skal være bilder?

banglamarie sa...

Knallflott album!!!

Lykke til i finalen :)

Heidi sa...

WOW...dette var ett flott album!!!! Kunne virkelig tenkt meg å se nærmere på dette!!!!

Catrine sa...

Skikkelig stilig album! :)
Gratulerer med finaleplass i scrapliftcupen!
Nyt sola og sommeren! Ha en flott onsdag! *klem*