søndag 11. mars 2007

Stempeldilla!!!




Har akkurat kommer hjem fra overnattingsbesøk med scrappetreff hos søster i holmestrand. Fikk faktisk laget en del, og ikke minst boltret meg med de nye stemplene som jeg bare digger mer og mer!!! Begge disse her er scrapliftet fra designere på papirgleder.no. Den ene av Lene Solhaug (sola vår) og den andre av Anette Knudsen (a gentle hand). Du finner begge originalene i show-off galleriet der. Kjempeflinke scrappere begge to. "dine blå øyne er mitt bidrag i scrapliftcupen, "pappas jente" lagde jeg bare fordi jeg måtte scrappe det fine diktet som Anette Knudsen hadde med på sin LO:
"Walk along beside me, daddy, hold my little hand.There are so many things to learn that I don't yet understand. Every child needs a gentle hand to guide them as they grow.So walk along beside me daddy, we have a long long way to go."
Ønsker de som titter innom en riktig glad og kreativ uke!!!


2 kommentarer:

Rita sa...

Hi sweety. Tusen takk for en super koselig helg. Savner dere med en gang dere har reist. Begge LOene ble nyyydelige. Diktet og bildet på den røde siden smelter jo bare hjertet helt :) Ha en strålende mandag, så snakkes vi veldig snart.
Stor klem til deg og Bissi-mus

Jojo sa...

Den lo'en er noe av det lekreste jeg har sett! Skjønner godt at du kom med i topp 10 med den ja!